Perfect Uniform

Scoutstrui & T-shirt

We verkopen onze eigen trui en T-shirt. Het T-shirt behoort tot het uniform, de trui is vrij te verkrijgen.

Grijs T-shirt € 16 – Blauwe trui € 22

Bestellen is verplicht, als we het geld hebben ontvangen zullen de pull en/of T-shirt worden meegegeven. Bestellen gaat via onderstaande link:

OF via UNIFORM BESTELLEN op scoutspaterdamiaan.be

Het scoutsuniform zoals het hoort

1. De das

De das wordt altijd mooi opgerold en niet als een vod rond onze nek gehangen.

Is er een fluorescerende strook aan de das, dan komt die aan het buitenzijde, voor onze veiligheid!

• Het T-shirt

Sinds een paar jaar hebben wij ook ons eigen T-shirt! Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken aan ons perfect uniform

• Het hemd
    Kentekens
  • 1) Internationaal Scoutskenteken
  • 2) Provincieschild Limburg
  • 4) Takkenteken
  • 5) Jaarkenteken
  • 6) Belgisch – Europese Vlag
  • 7) Belofteteken

De trui

Er zijn 4 truien die tot het uniform behoren:

1. Trui van ‘Scouts & Gidsen Vlaanderen’

2. De oudere groene scoutstrui

3. Onze eigen Pater Damiaan pull

4. Jinpull

• De rok/short/broek

Zowel de scoutsrok als de scoutsshort als de scoutsbroek zijn toegestaan voor het uniform. Rokken korten wij ook niet in tot recht onder de billen.

Je uitrusting

In de Hopper kan je alles vinden wat je nodig hebt om bij de scouts te horen en om op kamp te gaan. Het adres is: Vredestraat 6, 3500 Hasselt.

Openingsuren:

Maandag, dinsdag en zondag: gesloten
Woensdag donderdag en vrijdag: 14:00u-18:00u
Zaterdag: 10:00u -12:30u | 13:30u-18:00u